tysdag 15. februar 2011

Dilemma...

Då Pickles hadde salg på alpaca garnet sitt for ei stund sidan, kunne eg jo ikkje motstå fristelsen.... Pickles er som alltid kjappe med levering, og bare eit par dagar etter at eg hadde bestilt kom det ein lilla pakke i posten. Herlig, masse fint garn... 

Det vert ein ønskereprise denne gong... 
Bolen og ein arm er ferdig. 
Men eg har eit aldri så lite dilemma når det gjeld fargevalg til salen... Luksus problem, egentlig. 
Greier ikkje heilt å bestemma meg. 
Blåfargar og lillafargar?
Rosafargar og blåfargar?
Blåfargar, litt okergult og rosa?

Hmmm....

5 kommentarer:

Hanne-Kristine sa...

Det ser nå både nydelig og delikat ut så langt :)

Mie sa...

Luksusproblem, så absolutt! Jeg stemmer for blå-og lillafarger - det er min favoritt! Gleder meg til å se sluttproduktet! Hvordn er pickles alpakkaen?

Synnøve sa...

Åh, det så herlig mykt ut! Blå og lilla er også min favoritt, men jeg vet det blir bra uansett valg!:)

Spunk og boblemukk sa...

Hvordan i all verden er det mulig å strikke så mye som deg?? Så fort?!! Skulle gjerne lært meg trikset ;) Kjempefine hjertetepper du lager. Og alle de andre tingene også da:)

G-Anette sa...

Gleder meg til å se resultatet uansett. Stemmer for blå og lilla jeg og ;)