onsdag 3. august 2011

Søt sommarkjole

 To ferdigstilte prosjekt!! :) 
Fornøyd og glad!
Og når det til og med bare er to arbeidsdagar att til 3(!!!) vekes ferie, og terrassen er nymåla, ja då må det vel vera lov å vera fornøyd?
Min del av borettslaget er malt, veldig kjedelig jobb. Men, for eit trent auga kan ein kanskje sjå at det er blitt litt kvitare... IKEA-krakken min er blitt mykje kvitare! :)
 Denne søte kjolen er frå Pickles sine oppskrifter. Veldig søt, og kan lagast i mange fargevariasjonar. Eg har spøta min i pickles extra fine merino, deilig og mjukt! 
Hjerteknappane fant eg i knappaboksen min! 
Synd dei passa veldig godt.

PS. ser at mine lange, tynne, skitne tær har sneke seg med på bildet... Jaja... ;)

14 kommentarer:

HusmorDronninga sa...

So fine!
Deilig å vera ferdig med malinga då! Så kan du ta ferie med goood samvittighet :)

Anonym sa...

Kjempe søtekjole. Eg må innrømma at eg sjekka ut bildene fleire gonger pga ekstra opplysningen:-) håper alt står bra til med deg. Kjekt å få med seg at du har fått deg kjerast. Grattis! Kos deg i ferien!!!! Dorthea

Synnøve sa...

Utrolig flott kjole! Er også superfornøyd med picklesgarnet :)

SiljeVanilje sa...

Nydelig kjole! Håper du får en fin ferie:)

Joachim Steinbru sa...

Hei, kjempe stilige kler du laga. Men aller stiligst e bildan dine. De e kjempe kule. Perfekte som fremvisningsbilder. Måten du leke med fokus og farge skape spenning i strikketøyet. Forsett slik :) Hilsen meg.

LitlePiddi sa...

Kjempe søt kjole:) Fin blogg du har. God ferie!

Vibeke sa...

Nydelig kjole - også likte jeg fargevalget! Finfin :)

G-Anette sa...

Såååå fin kjole i nydelige farger! Takk for inspirasjon! Og knappene var perfekte :)

Ha en fin dag

Anonym sa...

Nydelig kjole i nydelige farger!
Ønsker deg en fin ferie.
Klem

Guri sa...

Skikkelig lekker kjole!!!

Veronica sa...

Nydelig kjole! Herlig fargekombinasjon, og flotte bilder!!:)

Elins Strikkeri sa...

Kjempeflott kjole og jakken i forrige innlegg var superfin:)) Håper du har det fint i ferien!!

Irene sa...

Så koselige fargar, nøø. Kjekt med nye innlegg på bloggen din, håpe det fortsette sånn! Alltid inspirerande å sjå kæ du lage! Enjoy ferien!

mie sa...

finaste kjole synnøve!!likte fargane:)