laurdag 18. september 2010

Clara

Dei siste dagane har eg hatt eit søtt, lite prosjekt på pinnane. Deilig å spøta noko som ikkje tar veldig lang tid! 
Småplagg er kjekt! :)
Dette søte, vesle prosjektet har vore ein fryd å laga. 
Ein liten diamantknapp bak syns eg passa heilt perfekt. Prikken over i en, rett og slett! :) 
Eg likar dessutan at plagg har navn! :) 
Og navnet Clara har eg bare gode minner rundt! :) 



Clara, design av Karin Vestergaard Mathiesen. 
Eg kjøpte gadn og oppskrift i København i sommar, 
men det går sikkert an å få tak i oppskrift på nettet og?
Gadnet er Isager Alpaca 2 (50% alpaca og 50% ull)

(Laga Clara i str 1 år, men syns kanskje den ser litt liten ut? Alt blir visst lite på pinnane mine, kanskje på tide eg har eit hint... :) )

7 kommentarer:

Vibeke sa...

Så utrolig fin! Og nydelig farge du har valgt :)

Synnøve sa...

Clara er nydelig, og jeg er helt enig ang. fargevalget :)

Vilma sa...

Nydelig :-)

Ann sa...

Veldig nydelig!

Monstermønster sa...

Skjønn! Og kul i den fargen.

(I Norge kan man kjøpe oppskrift og garn hos Pinnsvindesign.no, hvis noen leter etter oppskrift)

Hildegunn sa...

Nydelig, tror jeg må strikke en sånn :) Liker så godt mønsteret.

Klara sa...

Jippi for Claragenseren!!! :-) den var jo kjempefin, sy! ååå, du er så flink!!
sauasamling på lordag vart våte..du har kanskje høyrt frå irene: regn, vind og skodda. og sludd oppi skåro...
har fri imåro og tysdag - og forhåpentligvis finn me resten som går igjen i heio!
snakkas til heljo!! gler meg!!
klemklem