tysdag 20. juli 2010

Roser og rosa!


Nå reknar ikkje eg meg som ei veldig rosa jenta, men eg kan jo ikkje seia anna enn at desse rosa rosene bare er aldeles nydelige.... Og dei har stått i vekesvis. Flotte ikkje sant!? 
Litt brune i kantane, så dei syng nok snart på siste verset, men eg syns ikkje det gjere noko.
 Når eg først er i det rosa hjørna kan eg jo visa eit  bilete av det rosa teppet eg lagar. Eit av mine mange halvferdige prosjekt...
Oppskrift og garn frå Pickles.


Super mjukt abuelita gadn....
Rosa i ulike nyansar, rødt, kvitt og lyse grønt. 
Deilige fargar!
Og det blir det finaste, søtaste, mjukaste teppet! 
:)
(bare så synd at det blir så mange trådar å festa...)

1 kommentar:

Veronica sa...

Enig, disse blomstene var nydelige! Er heller ingen rosajente, men man kan vel ikke motstå disse? Dette blir ett lekkert teppe! Holdt nesten på å falle for fristelen selv, men nå har jeg nok rosa prosjekter---men for få sneller å lage til. Gleder meg til å se teppet ferdig her hos deg iallefall:)