søndag 18. september 2011

Tips på ein søndagsformiddag!

Detta internettet er jo heilt fantastisk! 
Eg dumpar stadig vekk bort i fantastiske bloggar og nettstader med utrulig mange flotte bilete og enormt med inspirasjon. I helga har eg funne ei sida de absolutt på ta ein kikk på! 
Eg reknar med fleira av dokken surfar frå den eine bloggen til den andre og finn inspirasjon, akkurat som meg? Syns forresten det er utrulig koselig med små kommentarar på innlegga mine.


Tusen takk alle, veldig kjekt med så mange herlige bloggvenner! :)

Det er fleire som har spurt etter oppskrift på "gul drøm". Eg tok så klart notater underveis, men det vart vel ikkje akkurat noko andre forstår seg på! ;) Og sjølv om eg er ganske fornøyd med resultatet må det gjerast nokre endringar, men kanskje det blir ei oppskrift tilgjengelig etterkvart... 

Go søndag, folkens!

Ingen kommentarer: