søndag 15. august 2010

Då var endå ein sokk ferdig... 
Manglar sjølvsagt sokk nr to, den må nok komma på pinnane fort. Knasj rosa, ikkje heilt min farge, men ganske stilige likavel! :) Sokkegarnet "Mayflower" kjøpte eg då eg var i København tidligare i sommar. Fint, og godt garn, men likar nok Arwetta classic betre... :)
Mønsteret denne gong er frå "Socks from the toe up" av Wendy Knits.
(by the way, ganske passande etternavn på den dama!)
Sheri´s posies socks.
Med hjerter og blomar.
Og ei nydelig hullrad langs "kanten".
Litt kjedelige å spøta, så eg må bare få begynt på neste sokk. 

Eg prøver å laga eit sokkapar som passar til andre føter enn monsterføtene mine, men uansett koss masse eg prøve, så passe dei til slutt til meg... 
Merkelig!? 

8 kommentarer:

Veronica sa...

Herlig frisk farge! Synes også at det er så utrolig imponerende med mønster på sokkene! Skulle ønske jeg fikk satt i gang med noe sånn.. Men, det får komme seinere, og imens kan jeg glede meg over de flotte bildene og sokkene du lager!:)

HusmorDronninga sa...

Kjempefine!
Men kanskje det e ei meining me at de ikkje passa te nåken andre? ;)

Om de sku bli litt små ein gong.. så veit du at det fins eit par "litt" smålige føter her på austlandet.. sånn ca i str 36... :P

Siren sa...

Akk, for noen deilige sokker! Den fargen er jo så frisk og nydelig:)

Marit og Leif Thingbø sa...

bare heilt nydelig strikk...gode synnøve! marit i tz

G-Anette sa...

Hei og takk for hyggelig hilsen hos meg :) For en fin blogg du har, legger deg til i lista mi jeg. Her vil jeg titte innom igjen, mye flott og inspirerende :)

Veronica sa...

Åhr.....jeg er litt flau! Ting har gått i ett, og jeg har glemt å takke for utfordringen! Ville bare si ifra, sånn at du ikke trodde jeg var utakknemlig:)

Synnøve sa...

:) D går så fint atte, Veronica! Eg har ikkje akkurat tenkt så møkje på d, og har vel i grunnen ikkje forventa tilbakemelding heller... :) hihi... Har forresten glømt å kommentera lappeteppene dine, dei e bare heilt nydelige! :)

Anonym sa...

Så fin!!! Arti å sjå det du produsere!! :)