torsdag 27. mai 2010

Tenk at eg har fått ein award! :) 
Det er jo veldig stas at nokon syns så godt om bloggen min! 
Så, tusen takk Veronica!

Denne awarden går ut på at eg skal fortelja 7 interessante fakta om meg sjølv, 
og deretter gi awarden vidare til 7 andre bloggarar... :)

Kva er interessant å veta om meg då?? Her er sju fakta:
-Eg har faktisk ALDRI vore i Sverige... Men, drømme om ein liten ferie hjå dei blå og gule...
- I 98/99 var eg au-pair i Milwaukee, USA. 
- Har forelska meg heilt i sjokoladeisen til Hennig Olsen is, den med browniesbetar i. Trur eg kunne ha ete ein heil boks aleina. :)
-Ein del av hjerta mitt er mørkeblått og kvitt! Heia Viking! 
-Eg er veldig svak for stilreine duppedingsar, som feks Mac og iPhone. 
-Likar system og orden
-Eg sluke alt av sjukehus-tv-seriar...


Desse bloggane fortjener ein award:

Enormt flotte bloggar, som eg blir veldig inspirert av! :)

4 kommentarer:

Forever Love sa...

Tusen takk!
Så utrolig mye flott du lager!
Gleder meg til å følge deg videre!

Klem fra Tonje

Monstermønster sa...

Takker og bukker for Award! Hyggelig å bli trukket frem.

HusmorDronninga sa...

Så absolutt vel fortjent!
Og den sjokoladeisen te hennig.. Mmmm... MED brownies såklart.. BEST!

Når da kjem te da derre nabolandet du ikkje har besøkt, så ska vi alltids klara å ordna oss ein Harrytur om du tar turen til skjønne østlandet da nesta året ;)

*Kjersti*

Jannike sa...

Tusen takk for award - koselig at du finner inspirasjon hos meg. Du har laget utrolig mye flott - likte spesielt godt apekatten... Hekling står høyt på listen over ting jeg har lyst til å lære meg :-D
Klem