torsdag 25. august 2011

Gul drøm...

Prosjekt gul drøm er så smått i gang... 
Må seia eg er litt spent på om eg greier å kopiera jakken! 
Trur aldri eg har spøta på frihånd før, så det er litt spennande! :)
Men ved hjelp av penn, papir og bilder skulle vel det gå bra? Eg er i allefall godt i gang med planlegging. Kjøpte meg eit fint, gul/oransje garn på Oslotur, og håpar det kan bli bra til denne jakken! Det er nok litt tynnare enn i den orginale jakken, men då blir den jo bare litt mindre... ;)


6 kommentarer:

Rigmor sa...

spennende :)

Guri sa...

Dette klarer du sikkert!! Lykke til!
Klem :)

Silkesauen sa...

Finfin jakke, ja! Angrar du ikkje på at du ikkje gjekk bort til flickan og spurde kven som hadde gitt henne eit så underbart strikkaplagg...?

Eg synest designen ser litt dansk ut, tenkte først på Rasmilla eller Holme Samsøe, men ein kjapp sjekk på Raverly hjelpte ikkje.

Men kanskje heile moroa er å lage sin eigen versjon, berre frå eit foto? Gler meg til å sjå resultatet!

Synnøve sa...

Imponerende! Dette blir spennende å følge med på!! :)

HusmorDronninga sa...

Spennande altså!
Eg tippa du klara da heilt fint :)

Qano sa...

Wow..for ei nydelig jakke! Jeg følger spent med. Klarte selv å kopiere ei jakke, men da hadde jeg jo orginalen til å telle masker og fellinger..dette er langt over mitt hode! Lykke til. You go girl!

Og det med han kjæresten din...jeg sliter med det samme ;0)