måndag 14. mars 2011

Fort gjort...

Tjukke pinnar og tjukt garn, liten guttejakke.
Perfekt spøt for ein 7 timars togtur!
Syns det er utrulig vanskelig å finna fine plagg å spøta til guttar! Fleire som har det problemet? Tips mottas med takk, mange av venninnene mine får nemlig guttebabyar....
Denne jakken frå Drops syns eg såg veldig søt og fin ut på bildene. Fine fargar og fin fasong.
Men, eg er ikkje fornøyd med resultatet. Ikkje i det heila tatt. Vett ikkje heilt om eg kan gi den vekk ein gong....
"Rundfellinga" er ikkje fin, syns eg. Grusom, rett og slett. Veit ikkje om det er min feil eller oppskrifta, men set ein knapp på at det er oppskrifta sin feil. ;)  Alt for kjapp felling i starten, slik at det blir altfor markert, trur nok eg ville ha juksa litt i forhold til oppskrifta neste gong. 
Kanskje det bedrar seg etter ein vask, men eg har mine tvil... 
Garn: Drops Merino Extra Fine
Pinne: 3,5 og 4,5
Utrulig herlig garn, dessuten er det superwash, og det er jo eit stort pluss! :)

PS. Prosjekt "feste trådar" gjekk ganske greitt i helgå. Dette er første "ferdige" prosjekt, manglar berre knappane... Neste ferdige prosjekt er klar for visning snart. 

5 kommentarer:

Ina sa...

Synes jakka så supersøt ut jeg. Synd du ikke var fornøyd med fellinga -håper det ble bedre etter en vask!

Koselig blogg du har :-)
Tina

Vibeke sa...

Veldig fin jakke i fine farger :)

Mie sa...

På bildene ser hvertfall jakka kjempefin ut! Og fargene var nydelige og guttete. Jeg leser flere steder at det garnet er en favoritt - etterhvert skal nok jeg og finne et passende prosjekt til det.

Unknown sa...

Syns jakkå såg flotte ut eg!! :)

Jannike sa...

Jeg synes, som de andre, at jakken så fin ut. Jeg kan imidlertid anbefale (har ikke strikket den enda, men den er så fin) denne: http://badegakk.wordpress.com/2011/03/13/lille-ivanhoe/