måndag 21. mars 2011

Etui



Til jul fekk eg strikkepinnar!
Eg har vel i grunnen flust av strikkepinnar, men får jo aldri nok? 
Dessutan hadde eg veldig lyst på addiclick sitt strikkepinnesett. Tre lengdar på rundpinnane, og pinnestørrelsar frå 3,5 til 10. Så er det berre å klikka på tjukkelsen ein ynskjer å strikka med! Lett og enkelt, og fungerer supert! :) Eg skulle jo helst hatt litt tynnare pinnar i tillegg, men får vel begynna å strikka med litt tjukkare garn i staden!
Dessutan er etuiet delikat....
Og tar seg godt ut i lag med "namaste" strikkepinneetuiet mitt til settpinnar. :)
Juhu! :)

5 kommentarer:

HusmorDronninga sa...

Stiligt!

JA! Eg lika at maten ser bra ut vettu... litt sånn.. "sku ønske eg egentlig va kokk".. hehe ;)

Synnøve sa...

Lekkert! Man får virkelig aldri nok, jeg kjøpte meg et par nye i helga, og jammen tror jeg ikke at det gjorde at jeg ble litt produktiv igjen! :)

Dittemor sa...

Kanskje æ kan begynn p strikk hvis æ får sånt etui?

Fru Keilegavlen sa...

Ååå, så flott!! Desse har eg og lyst på, men har ikkje vågd å bestille enno. Veit du kor dei som har bestilt til deg har fått tak i? Dei sidene eg har sett på nettet blir det tillegg for toll og mva før dei kjem til meg...
Koseleg blogg du har og mykje flott du lagar! Håpar armen din snart vert bra og at senebetennelsen ikkje får utvikla seg. Ha ein din sundag.

Synnøve sa...

Torunn:
Dei hadde faktisk desse pinnane heime i strikkebutikken. :) Så dei er kjøpt der, Sand i Ryfylke. :)

Takk for godbedring-helsing, armen har det fint, men jentå kjede seg litt.... :) Håpar å ta fatt på litt spøt til vekå.... :)