tysdag 28. september 2010

Elvira

Elvira frå Rasmilla er ein fryd å laga.
Det er andre gong eg har denne på pinnane, eller denne begynte eg vel strengt tatt på i vår, og har endelig greidd å frigjera nokre strikkepinnar.... Veit ikkje heilt kvifor denne har tatt så lang tid, for den er veldig kjekk å laga. Eg hadde vel eit nytt prosjekt som var endå kjekkare... :) 
Nå er den i allefall ferdig! 
Og med søte lilla marihøner til knappar, vart den jammen ganske søt! :) 

  
Garnet er mjukt, tynt og deilig. Rasmilla´s yndlingsgarn 1. Eg kan verkeleg anbefala å bestilla garn frå Rasmilla, for det var ein veldig kjekke pakke som kom i posten. 
Nydelig garn innpakka i silkepapir, og med eit par twist... Fristar verkeleg å bestilla meir! 



Er den ikkje søt? 

17 kommentarer:

Rigmor sa...

kjempe fin!!!

Qano sa...

Nydelig, Synnøve. Definitivt på ToDo-lista til mi lille tulle. Tusen takk for herlig inspirasjon =)

Ann sa...

Jo, den er meget, meget sød :-)

Siren sa...

Ja, den er utrolig søt!! Adorable:) Og du, jeg har prøvd å legge inn kommentar på forrige innelgget ditt ørten ganger, uten å lykkes. Men jeg lurer så veldig på det teppet - falt pladask! Og kommer nok til å herme... hvis det er greit??:) Hvor mange masker legger du opp? Pinnenr? Blir veldig glad hvis du har lyst å dele litt info med meg:) Klem

Anonym sa...

Nyyydelig!!! Blir alltid så glad av å lesa bloggen din Synnøve,du lager så masse fine ting.(og tar så fine bilder av det etterpå)

Kos deg med håndarbeid nå i haustmørket!!

Klem fra Kari Synnøve.

Solveig sa...

Utrolig søt! En gang så blir jeg kanskje så flink at jeg klarer det... med mye øving..

Siri @ Strikk og tøys sa...

Ja, kjempesøt!!

Tusen takk for at du deltar på mitt gi bort-lotteri :-)

G-Anette sa...

Ja, VELDIG søt var den! Herlig fargevalg og knappevalg :)

Lykkelinn sa...

Kjempefin! Tror Rasmillagarnet passer bedre til en sånn luftig topp enn til mer glattstrikkede ting, for jeg har ikke fått til så fine ting av det garnet. Men denne var superlekker!

Irene sa...

Atter ein gong eit bra prosjekt som du har fått meg t å prøva!! Eg skrive under på at dette er eit kjekt mønster! LOVE

Kort og Søm sa...

Denne var veldig fin!
Hilsen Fredrikke :O)

Daria sa...

Kjempefin!!!

Siren sa...

Hei igjen!! Mailadressen min er siren_ertzeid@hotmail.com:) Ha en fin dag!!

Veronika Mikkelborg sa...

Du lager så fine saker!!!!

Jeg har liggende en liten award til deg inne hos meg- ta en kikk da vel og ja håper vi møtes i langgata en dag ;)

klem Veronika

BlandetLoft sa...

Absolutt. Utrolig søt.

Lianne sa...

Det er alltid så kjekt å få sjå det du lager Synnøve - du imponerer meg stadig ;-) Utrolig flotte klær, tepper, gaver, leiker... Utrolig flinke!! Jeg tror jeg lar deg ta deg av håndarbeidet, for den hua du hjalp meg med som jeg begynte på for leeeenge siden, ligger langt bak i skapet.. kanskje jeg tar den med til deg neste gang ;-)
Klem

Heidi sa...

Du er jo fantastisk flink Synnøve! Så mye utrolig fint du lager!