torsdag 22. juli 2010

Utfordring....

For ei stund sidan fekk eg ei utfordring frå Siren, ei skikkelige utfordring, syns eg... 
Eg skal nemlig nevna 6 positive ting om meg sjølv.... Nå har eg grubla og tenkt litt. :) 
Og her er seks ting om meg som eg syns er positive; 
* Ein god spøtar og heklar. 
* Ein god venn. 
* Blid (for det mesta) 
* Perfeksjonist når det gjeld eget arbeid. (kan vel vera negativt og...) 
* Ok hobbyfotograf :) 
* Optimist, trur eg. I allefall ordnar et meste seg til slutt, for snille jenter! ;) 

I utfordringen skulle ein og visa eit bilete av seg sjølv, som ein var fornøyd med. :) Eg har jo i grunnen flest bilete der eg er bak kamera, men eg fann nokre eg likar likevel. Så her er ikkje bare eitt, men 3 bilete av meg! :) Det første er frå Zanzibar i haust! Nr to frå januar, ute på isen! Og bilde nr 3 er frå Mai-turen til Barcelona! :) Felles for alle bileta er gode minner! :)


Sist, men ikkje minst skal eg gi utfordringen vidare til 6 andre bloggarar! 

Og med dette vil eg ønska alle ei god helg! Håpar på litt bedre sommarver... Sjølv skal eg ein tur til København, gjett om eg gledar meg. Har planar om å leita opp "alle" strikkebutikkane" i byen... Nokon som har gode tips til Køben-aktiviteter? :)

4 kommentarer:

Vibeke sa...

Så hyggelig med gode bilder meg fine minner - de blir som regel de beste :) Hyggelige ting om deg selv også! Og takk for at du vil sende utfordringen til meg. Kan ikke love at jeg får gjort noe med det på bloggen sånn med det første - men hyggelig at du tenkte på meg! :)

Siren sa...

Så koselig å lese dette om deg! En har litt godt av å glemme janteloven og fremme det som er positivt:) Kjempefine bilder og! Og bilder med gode minner er alltid de beste:) Ønsker deg en strålende sommerdag:)

Siri @ Strikk og tøys sa...

Hei, så hyggelig at du vil være med på min give away! Ønsker deg en fortsatt riktig god sommer :-)

SanneB sa...

Hej fra København,

Allerførst, din blog er så fantastisk, virkelig nogle fine ting du laver og smukke smukke billeder.
Her er lidt tips til københavnske strikkebutikker, fra en indfødt københavner:

Bette Design (SUPER butik)
Klosterstræde 20
1157 København K

Sommerfuglen (her går der nemt 1 times tid)
Vandkunsten 3
1467 København K

Amimono/Isager (verdens mindste strikkebutik, men sød)
Kronprinsessegade 1
1306 København K

Uldstedet (lidt kedelig med sure damer)
Fiolstræde 13
1171 København K

Disse 4 ligger allesammen i indre by og du kan sagtens gå imellem dem.

Vover du dig lidt ud på Frederiksberg er der to mere som er supergode:

Wilfert's (hun har ferielukket til 9. august
Gl. Kongevej 102
1850 Frederiksberg

Garniture (den kæreste lille butik)
Smallegade 26A
2000 Frederiksberg

Wilferts og Garniture ligger ikke i gå-afstand fra Rådhuspladsen, men der kører bus derud og det tager ca. 5 min. Kan ikke huske busnummer, det kan jeg checke for dig hvis du sender en mail på rasmilla@yahoo.dk

Jeg kan ikke linke til butikkerne her i comments, men de har alle en hjemmeside. Tast deres navn med .dk, så kan du kigge lidt på forhånd.
Håber du kan bruge min lille miniguide - rigtig god tur til København.

kram
SanneB / Rasmilla