måndag 26. april 2010

Småting

Skaffe seg penger, gods eller gull
Arve et slott, det kan vi, men hva er vel det
Mot gleder som hverdagen gir?

Reise rundt jorden, kjenne seg fri
Lande på månen, det kan vi, men hva er vel det
Få øynene opp og du ser...

Småting, småting, være til nytte
Småting, småting, det er å lytte.
Småting, småting, det er å være gla.

Nåken fleire små prosjekt er blitt ferdige i løpet av helgå. 
Fleire søte, små sko.
Og ei hua, som allerede har fått ein stolt og fornøyd eigar! :)

8 kommentarer:

HusmorDronninga sa...

Ååå.. du e så flinke!
Nydelige hua, og dei småskono.. ja.. har ikkje ord!!

:)

Anonym sa...

Kjempeflotte små nusselige tøfler!

Kjekt at du har laga deg ein blogg Synnøve.

Klem frå Kari Synnøve:)

Marit og Leif Thingbø sa...

så flinke du e. Skulle gjerna hatt oppskrift eller kjøpt ett par av dei fine skoa...til Mariell for eksempel....Likte godt diktet ditt også jeg....klem fra Marit i Tanzania

Synnøve sa...

Hei Marit, så koselig at du har dumpa innom siå mi! :) Klart du sko ha laga eit par sko t Mariell! :) Dei eg har laga e litt i minsta laget, ikkje t ungar større enn 6 mnd... :) Så dei e bittesmå. Men, på www.hookcandy.com går d jaffal an å få tak i oppskrift! :) Håpe alt e vel i Tanzania?

PS. Og diktet ska eg vel ikkje ta ærå for, det er ein gammale Grand Prix sang, skrevet av Benny Borg og Grethe Kausland.. :) Men, fin, ja! :)

Marit sa...

Så fine ting du lager! De skoa var bare nydelige + flotte bilder!

Marit sa...

Så fine ting du lager! De skoa var bare nydelige + flotte bilder!

Veronica sa...

Hei! Titter innom bloggen din for første gang, og falt virkelig pladask! Ser at du er ganske ny i bloggverden, og jeg gleder meg skikkelig til å følge med videre! Supersøte de babyskoene altså!!:)

Linda sa...

De babyskoene er bare noe av det søteste jeg har sett:-) Gleder meg til å følge bloggen din videre:-)